25 maj 2012

Godmorrn ♥

Idag är de löning och de satt fint :) Känns alltid så himla bra när jag går in och för över några hundra på varje sparkkonto jag har varje månad. Ett är till resor, ett är till bilen eller så om den skulle gå sönder (eller nått annat krisit) och ett har mamma och dom sparat åt mig och jag har lånat lite där ifrån så nu försöker jag vara duktig och sätta tillbaka det. Funkar helt okej än så länge! Jag har börjat fundera på att slaffa en hund i höst med, så jag vet inte om jag ska öppna ett sparkonto för det också, haha! Saknar att ha Olle runt benen, vore så himla mysigt! Men får väl fundera på det under hela sommaren!

Nu har jag klätt på mig och sådär och ska åka ner till jobbet i solen :) Inte jobbat på några dagar nu. Ska bli skönt sen när knät är opererat och jag kan köra normalt igen. Jobbar nog till i eftermiddag någon gång, tror inte de va så långt pass. Sen får vi se vad jag ska hitta på, fredag och fint väder...någon som har något förslag? :]

Hörs senare. ♥


snabb bild på min outfit idag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint att du går med svarta lågstrumpor! :)

2013-07-10 @ 20:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0