29 maj 2012


Tjabba! Jag är redan hemma från sjukhuset! Det har gått jätte bra och smidigt. Var lite yr efter, men inget illamående vilket kändes skönt! Knät känns redan lättare...kan äntligen sträcka ut det utan att det gör ont! Dock är mitt opererade korsband trasigt...finns inget kvar av det. Så den operationen var förgäves. Men jag är inte så förvånad...har ju haft små problem med instabilitet. Suger! Så nu får jag väl överväga under sommaren om jag ska ge det ett nytt försök framöver. Vill kunna spela fotboll så det lockar något enormt. Men det är så jävla lång.rehab både innan och efter plus att jag antagligen inte kommer kunna jobba på flera veckor. Men det får jag ta tag i en annan gång...man kan ju leva utan ett korsband. Önskar verkligen ingen lagsports tjej eller kille att den ska slita bort korsbandet, det är förjävligt! Nu blir de högläge och försöka äta lite, annars kommer jag mest ligga framför teven idag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0