4 maj 2012

såhär måste jag ha benet.....haha
Godmorgon! Jag vaknade för cirka en timme sen. Har haft beslutsångest över hur jag ska göra med vårdcentralen. Men bestämde mig nog för att vänta till efter helgen. Måste iof ändå ta reda på vad som verkligen står på nu framöver. Idag skulle jag jobbat men fick ställa in det, inte så lätt med kryckor. Imorgon ska jag jobba på ett bröllop hemma i värna bygdergård men det kommer troligen inte heller gå. Så nu håller jag på att ragga en ersättare för mig som kan köra ihop med Jessica. Håller mina tummar att Emilia ska kunna!! Annars vet jag inte vem jag ska fråga? De är ju inte så lätt o kul för Jessica att köra själv liksom...någon med servering skillZ som vill extra knäcka? haha! Vill bara att det ska lösa sig så jag kan slappna av lite. Har ju lovat dom att jag och Jessica skulle hjälpa till och jag känner ju inte för att förstöra hela deras bröllopsmiddag. Men får hoppas att det löser sig! Ska åka och handla lite åt mamma inför kvällen (de kommer bli fint med mina kryckor) och sen ska jag åka hem. Hade tänkt sola men det är inte så mycke sol idag, så jag får väl skippa det. Igår låg Marcus och jag i solen HELA dagen...tjena tomatfejs på kvällen! Men nu är de mera brunt...SNIGGT! :) Hörs ikväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0