5 maj 2012


Valborg!

Hejsan! Marcus och jag vaknade vi halv tio men slöade ett tag, spelade temple run och sådär. Sedan kom Jessica & Emilia förbi en sväng för att dom hade fått ett break på bröllopet. Men nu har dom åkt tillbaka och även Marcus har dragit!

Jag håller på att färga mitt löshår och ska alldeles strax damsuga av mitt rum. Är så sjukt dammigt! Haltar omkring här hemma. Men de är väl lite lite bättre måste jag säga. Hoppas de blir bättre till nästa vecka så att jag kan jobba (!) Ikväll ska vi grilla här hemma, mums! Sen kommer även Jessica och Emilia hit och sover här. Blir ett glarre med lite vin minsann, lovade dom de, haha! Så de blir mysigt :) Ha en bra lördag, nu ska jag dammsuga och bädda :) Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0