9 maj 2012

Hej ♥ Hände fortfarande inte så jäkla mycket intressant i mitt liv, men imorgon ska jag jobba och på fredag och sen drar mamma och jag till stockholmo, wihooo! Vi ska boka buss ikväll och åker på fredag kväll när båda slutat jobba. Sen ska vi bo på hotell, äta god mat, dricka vin och shoppa, längtar! Åker hem igen på lördag sen eftermiddag eller kväll. Jag ska nämligen jobba på söndag igen. Men det ska bli så himla skönt och komma iväg. Lite miljö ombyte, även om det bara är för ett dygn. Det räcker för att man ska få nya krafter! Vilket jag verkligen är i behov av nu. Så himla less och uttråkad av allt...haha!

Nu ska jag slöa med Marcus en stund till. Sen får vi se vad jag hittar på idag, vädret är inte alls någon hitt tyvärr!


några veckor seeeeeeeeeeeeen

Kommentarer
Postat av: lina karlsson

svar; jag vet inte än, har inte fått veta det. men vet att jag ska jobba hela sommaren iallafall. hoppas allt är bra med dig med! <3

2012-05-09 @ 21:59:37
URL: http://linaamariaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0