Die in your arms



Singel nummer 2 från Justins kommande platta Believe släpptes idag! Åhh, så bra den är. Die in your arms heter den och den är lite old school stuk på som hans manager Scooter sa, lite Jackson 5 liknande, men så bra!! Kan denne kille göra något dåligt som inte passar min musksmak? haha, asså jag tror inte det. Det är som han vet exakt vad som faller mig i smaken och levererar efter det. Längtar så jävla damp mycket till Believe släpps. Det är förhansbokat och klart och släppt den 15 juni i Sverige. Inte alls långt kvar. Wooopwoooop

Kommentarer
Postat av: william

fin låt:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Remember the Past" modellbilder som jag har tagit på Louise:D

2012-05-29 @ 19:22:10
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0