ESC

Har sätt på båda semifinalerna inför morgondagens final i ESC. Har ni med det? Så jag har lite koll på vad de är för låtar som ska va med iår, något som jag inte alls brukar! De mesta är bara gapiga, jävliga ballader där de sjunger på sina egna språk (och inte kan de ens sjunga i vissa fall) men ändå har jag hittat två favoriter. Cyperns bidrag som heter "La la love" och Norges som heter "Stay" I princip de ända låtarna som var bra om ni frågar mig. Tyvärr kan inte Tooji från Norge sjunga vidare bra live...men låten är skön! Så om nu inte Loreen skulle vinna hejar jag nog på någon av dom. Men hoppas de går vägen för henne. Är fan as taggad! Har en bra känsla, precis som jag hade förra året med Saade. Och han kom ju 3:a, inte illa pinkat! Har suttit och läst alla kommentarer på Euphoria nu och de är verkligen MASSA positivt och hon är den som är allra mest favorit tippad av ALLA bidrag iår. Dock ska man väl inte få för bra självförtroende pga av det för hon måste ju inte vinna för det....men chansen finns!

Kommer hålla alla mina tummar imorn! Heja LOREEEEEN!


Cyprens bidrag!


Norges bidrag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0