Fjortis-emo

Var inne på youtube för något tag sen och kom och tänka på "fjortis/emo-videon" som gjordes och lades upp på internet för ett antal år sen. Fick för mig att gå in och titta om den fanns kvar...och det gjorde den! Rätt sjukt ju :o Den är ju väldigt elak, säger att Kimie är en hora och massa skit. Kommer ni ihåg den? Jag tyckte de var så sjukt tragiskt att man kan vara så avundsjuk på människor att man måste göra en video och försöka trycka ner dessa tjejer på botten. Endel kan man faktiskt skada otroligt mycket så jag förstår inte VARFÖR? Tycker fortfarande att det är tragiskt och denne/dessa tragiska människor som gjorde videon borde ta sitt förnuft till fånga och ta bort den. Inte för att jag är med i den, för de skiter jag fullständigt i. Men det är så otroligt mycke elaka påhopp i den. Tror inte att så många bryr sig idag hellee av någon som är med i den, det är ändå typ 3-4 år sen. Men kom igen, du/ni som gjorde den borde ju vara typ närmare 20 nu? Pinit...





inte okej....person angrepp och allt vad det heter. blir faktiskt ganska förbannad rent utsagt, känns som man fattar nu när man är äldre hur sjukt elak den egentligen är.

Kommentarer
Postat av: EMELIE

åh gud den där hade jag glömt bort :O fyfan så elakt och onödigt!! <3

2012-05-24 @ 19:26:12
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0