Gone



Har sovit bort hälften av denna dag, så nu kommer jag väl inte kunna somna ikväll..haha men thats life! Har laddat ner en film som heter Gone, tog första bästa så får se om de är något o ha! Förövrigt är jag så sur över att min största idol är typ 5-6? timmar ifrån mig med tåg och jag kan inte åka dit. Eller kan och kan, klart jag kan. Men kanske inte är så smart med ett ny opererat knä. Imorn har han gratiskonsert i Oslo och jag skulle kunna döda för att få vara där, så jävla typiskt. Men jag får väl vänta och se honom under lite mera ordnade förhållanden. Just nu är de lite väl messed up. Hoppas alla som är där får det bäst!! Och Biebs...I be seeing u soon anyway.

Sovsött så hörs vi imorn, nu kallar filmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0