Jobbigt


Mitt knä är åt helvete och jag orkar inte med alla motgångar. Vad har jag gjort för o förtjäna att förlora min skatt och sen paja knät! Visst att det aldrig varit bra igen sen förra våren när jag knäckte de på en fest.men nu är det ordentligt. Har fått låna farfars kryckor o inte fan kan jag jobba imorn. Ursäkta bitterheten men jag orkar inte! Vet att man kan drabbas av värre saker och må ännu sämre men fan vad tufft livet är just nu. Vill ha ett helt knä o en frisk levande olle hemma!! Helvete. Om jag ska försöka va lite positiv så åkte jag med Marcus hem så han får väl ta hand om mig ikväll och imorn kanske de blir vårdcentralen. Inte för dom gör så mycket, men kan va skojjigt o se vad dom tror...sovsött <3 hoppas ni förstår mig...! Vi va iaf vid graven nu innan vi drog och tände ett ljus o prata lite med skrutten...tomt i hjärtat utan bollis! :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0