Lets do this

Har bäddat ner mig och ligger i sängen och lyssnar på lite nostalgi musik. Simple plan just nu. Jag var ju i Stockholm 08 och såg dom live på Annexet och det var så himla bra!! Får såna flahbacks. Underbar spelning! Är så sugen på att gå på konsert igen, de är så underbart! Hade velat gå på Lady gaga och hade planerat att köpa biljett till Jessica i födelsedags present plus en till mig, men hennes extra spelning gick även den åt som smör i solsken så jag han inte. Hoppas de kan komma någon feting snart, typ herr biebs eller typ eminem!!!

Operation imorn då, lets do this! Ska bli skönt och kunna börja träna och sådär igen sen. Promenader och sen löpningen! Längtar. Ska iallafall vara på sjukan redan 7.15, så jag lär vara klar och påväg hem vid lunch igen. Själva operationen tar bara cirka 20 minuter. Får hoppas jag mår bättre denna gång än när jag operera korsbandet. Sprutade spyor utanför entrén vid sjukhuset när jag skullle åka hem...hahaha! Alla utanför bara kolla på mig. Dock är ju korsbandet lite mera avencerat och man är sövd lite längre, haha! Jävla narkos ;)

Nu blir de One tree hill, tänk på mig lite imorn. PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0