Min älskling

Jobbiga dag!! Fredrik och jag åkte iallafall in till Valla och besökte våran finis. Vi fick gå med honom utanför lite så han fick kissa. Hängig som fan men han fick gå runt lite iallafall. Sen när vi var klara och gick in med honom igen så satte han sig på dörrmattan och vägrade gå när hon som jobba där skulle ta honom, så hon fick bära iväg honom och då kollade han över hennes axel och på oss när vi gick och de kändes verkligen som han tänkte "vart ska ni?" Åhh det gjorde så jävla ont i mig. Och de gör det hela tiden. Fyfan så hemskt. Men vi får väl se hur de blir imorgon. Ett riktigt farväl och få sitta med när han sövs ner en gång för alla, min underbara älskade hund. Hur ska jag klara mig utan dig? Varför måste du redan sticka? Åh, de gör ont i hela jävla kroppen av tanken på att älskade Olle inte ska finnas mera. Det kommer bli så sjukt tomt. Fan också...livet är inte rättvist!

Ikväll ska jag inte göra något. Ska gå och lägga mig nu och invänta morgondagen som antagligen kommer bli väldigt tung. Ska jobba också som det är planerat. Men har pratat med Hanna så hon vet om hur det ligger till. Vill vara med när min älskling försvinner, sen åker jag och jobbar...om jag inte är alldeles förskrossad. Sovsött ♥



När olle och jag var på promenad upp till berget i mars någon gång tror jag. Då han fortfarande var pigg iallafall. Fan också, ingen hund och gå ut och gå med en långtråkig dag, ingen hund som möter mig ute på gräset om jag ropar på han....asså detta är TUNGT...ni anar inte :(:(:(

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Lider verkligen med dig och börjar nästan gråta när jag läser din texter...Jag grät floder och var helt förkrossad när min kanin dog i vintras och kan då inte ens tänka mig hur det känns när en hund dör..Fyfan!! Hoppas och tror att ni kommer få ett fint farväl iallafall <3

2012-05-01 @ 22:25:04
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0