Min historia

Har haft en sån fantastisk dag! Helt freakin underbar. Frukost i solen, sedan mötte jag upp Jessica och vi gick till Ica och plockade ihop en sallad plus lite fikabröd, sedan åkte vi ner till Bysjön och satte oss där och hade picknick. Solade, snackade och läste. Helt underbart! Avslutade med en glass på Stallis innan jag drog och handla och Jessi på arbetsintervju. När jag kom hem la jag mig i solen i en timme och läste.

Har fått låna "Justin Bieber - Min historia" av Jessica så jag antar ni fattar vad jag har för mig nu? Har velat läsa den så länge men inte tagit fingrarna ur röven och köpt den. Lär ha läst ut den väldigt snart, svårt att slita sig! Och när jag ändå snackar om honom. Nästa vecka ska han till fucking Oslo...kan jag åka dit då? NEJ! För jag operar mig dagen innan. Blir så sjukt lack, varför just dagen efter min operation?? VARFÖR? Tell me please. Så jävla damp cp typiskt...

Nu ska Fredrik och jag dra och ta ett kvällsdopp. Crazy, I know. Men ska bli såå skönt!!!


I löv ju pöjk, finns ingen underbarare människor. menart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0