My dayyyyyy

Halta-lotta har mest legat och vilat knät idag. Det är dock minimalt mycket bättre...men de är ju bättre än att jag ska vara sämre. Har läst Frida tidning, tittat på tv, varit hos farmor & farfar, lagat mat och suttit nere hos Olle en stund. Planterat en ny blomma där och funderat ut allt som ska fixas där nere när jag är bättre i knät och kan röra mig normalt. Kommer bli hur fint som helst!

Just nu är Marcus här, han kom för en liten stund sen. Vi ska väl slöa ikväll, kanske lite OTH och vila mitt knä. Ska gå ner till Olle en gång bara och tända ett ljus, har gjort de varje kväll nu! Är så mysigt i mörkret. Men just nu ser vi på hockey VM...får se om vi orkar se klart allt. Är inte så spännande just nu! Imorgon skulle jag ju som sagt extra knäckt på ett bröllop men tyvärr gick de inte, skit rent ut sagt!! Emilia kunde iallafall hoppa in för mig. Så hon och Jessica ska köra ihop. Tack snälla ♥ Skönt att de löste sig. Så imorn kväll ska iallafall Jessica sova hos mig och kanske Emilia också, ska bli skit kul och träffa Jessica igen (och kanske Emilia med) längtar!

Men skriver imorgon igen såklart. Puss på er!


Jag o mina cpskadade vän i 9:an!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0