Vickans bal

Tog mängder utav bilder igår på Vickans bal så jag tänkte att jag skulle lägga upp några här. Så dom kommer här nedan! De var så fina allihopa! Fick flashbacks från min bal, hade så otroligt kul då, ett minne för livet! Hoppas Vickan och alla andra som dansade igår också fick det :')

Jag har legat ute och solat mellan 11-16, så nu börjar brännan ta sig. Iallafall på framsidan. Jag solar typ alltid framsidan så ryggen är helt blek om man jämför..hahaha! Men får väl sola baksidan nu framöver, hehe! Ska fixa till håret och klä på mig, sen åka iväg och jobba några timmar. Ha en bra söndag kväll ♥













Om någon undrar så går vickan i skolan i mjölby och dom hade sin bal i vadstena! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0