12 november 2012

Kom precis hem från jobbet. Har jobbat några timmar ikväll! Annars idag har jag varit en vända på gymmet & chillat hemma hos Marcus. Inget märkvärdigt egentligen...

Denna vecka är det lite allt möjligt som händer...imorgon är det vinprovning & vin genomgång på jobbet, onsdag twilight premiär + käk med Oliver & Emilia, torsdag ska jag och Macke servera hans familj på thailändsk kycklinggryta, fredag ska jag jobba dag och får se om de blir fest på kvällen, lördag ska jag och bästa tjejerna hjälpa till att servera på privatfest. Lite av varje helt enkelt! Ska klämma in en heldel träning också.

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på några avsnitt Vampire diaries innan jag somnar. Har börjar om på säsong 1. Har sätt halva tidigare men kom av mig i tittandet så har börjat om nu.

Här kommer en bild på en kille som nu mera ska vara singel om man ska tro på rykten? Hm...Jag känner mig ganska förvirrad och vet ifan vad jag ska tro på. Det verkar iallafall som dom garanterat har någon form av kris? Men vill inte röra i något som man inte har ett skit med att göra. Only time can tell....som man brukar säga :) PUSS & GODNATT 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0