2 november 2012

SÅKLAAAAAAART....glömde jag bort att 1D biljetterna släpptes imorse vid nio. Är lite små irriterad för jag var liksom vaken vid nio men hade ingen tanke på det. Kom på det vid halv tio och då var det typ försent. Gick iallafall inte att boka, stod att det inte fanns några biljetter innom den sökningen jag gjort och då sökte jag på "Bästa lediga plats" Försökte hundra gånger, men funka inte. Ticnet skrev att det fanns biljetter kvar på sin FB sida...men det funkade verkligen inte. Tycker dom borde skaffa sig ett bättre system. Just nu är det helt ruttet. När SHM släpptes sprängdes ju typ hela servern. Och på JB var kösystemet helt fuckat. Jag och Jessica satt vid datorn vid nio när det släpptes...var placerade i kö. Viktoria gick in efter nio "för skojs skull" och kom in typ direkt. Man ba: okej? hur fan kom hon före oss i kön? Har även hört att liknande grejer hänt andra, konstigt! Men orka bry sig. För även om jag missade 1D idag så går min värld långt ifrån under. För jag har min biljett till världens bästa artist. Han heter Justin Bieber och nu började jag tänka på det och fick gråten i halsen. SÅ SJUKT ATT JAG DÖR

Idag vaknade jag innan nio. Somnade tidigt igår, var så jäkla trött! Men skönt att ha haft morgonen på sig och ta de lugnt. Nu ska jag sätta på mig träningskläder och packa de sista inför kvällen. Viktoria kommer och hämtar mig om 45 min. Vi ska till gymmet och sedan vidare till Norrköping. Vi har fått låna Robins lägenhet. Så vi ska göra oss iordning där och sedan dra in till Linkan och föra hemma hos Oliver och sedan dra ut och sen drar vi till Norrköping och sover inatt. Är sjukt taggad! Så detta blir nog en grym kväll!! :) HÖRS IMORGON!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0