21 november 2012

Asså min dator är nog inne på sin sista refräng just nu. Den låter fan som en motorsåg HELAAA tiden. Så jävla jobbigt. Har dock önskat mig en mini PC i julklapp. Så får hoppas tomten lyssnar på mig!

Har slappat hela dagen. Är så jävla omotiverad till ALLT. Jag vet inte vad det är med mig. Börjat tappa träningslusten och allt känns bara så tråkigt. Hoppas jag kan få tillbaka lite livsmotivation igen. Vet inte om det är vädret som påverkar? Skit tråkigt iallafall. Känner mig deppig varje dag jag vaknar och känner mig bara så jävla orkeslös och ledsen. Hoppas på lite snö snart. Blir det ljusare ute och mysigt lagom till jul!

Jag ska jobba ikväll. Så jag ska gå och fixa lite käk nu tänkte jag innan jag ska göra mig iordning och sen dra vidare till jobbet. Börjar 16.30. Drar till Marcus efter och sover där tänkte jag. Imorgon kör jag 11-17 pass :)

Så vi hörs hörreni. Puss
 
Innan bästa Chris i måndags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0