22 november 2012

Mitt liv känns så ointressant det kan bli just nu. Jobbat idag och ikväll ska jag bara ta det lugnt och imorgon jobbar jag kväll. Händer ingenting alls. Har inte ens lyckas släpa mig till gymmet. Är iallafall ledig hela helgen sen. Ska på 85-års middag på Söderköpingsbrunn på lördag kväll för morfar fyller år. Söndag har jag inga planer alls. Men vi får väl se om det dyker upp något i mitt ointressanta liv. Bitter så in i helvete att jag inte ska gå på SHM. Alla som ska dit lär ju få sig en historisk upplevelse. Lär bli sinnesjukt det är en sak som är säker. Jävla skithål att man ska jobba och att morfar hade sitt kalas just lördag. Får väl leva på CB konserten, den var ju trots allt inte så dum den heller!

TJARRÅ
 
 kan väl även leva på att man ska se detta om 5 månader. fyfan kommer vara så brutalt. ALLT. köandet och hela skiten. det kommer vara en ständig kamp! och frågan är fan inte om man inte måste sova utanför globen. jag ska stå så långt fram jag kan!!! tänker inte sumpa den ända chans som jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0