4 november 2012

Så jävla mycket kärlek och känslor för Justin Bieber dom senaste dagarna. Asså denna Bieber-fever kan verkligen bli påtaglig. Har haft ont i hjärtat för det är så fyllt av kärlek. Som bara vill ut! Och såå mycket förväntningar inför april att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Först och främst att få se min idol, men även att få träffa alla fina människor som jag fått kontakt med genom JB. Otroligt! Antar jag även kommer stöta på idioter, men dom finns ju överallt. Just have to kill them with kindness. Vart bara tvungen att skriva ut lite. Så mycket kärlek

Förövrigt känner jag mig som ett vrak idag. Har gjort det hela dagen. Jobbade på förmiddagen med spränghuvudvärk. Åkte hem lite tidigare och lyssnade på avslappningsmusik och försökte bli av med huvudvärken utan resultat. Vid tre kom släkten och firade pappa så var bara att kravla sig upp och se glad ut. Väldigt kul att träffa Vickan...USA tripp nästa år förhoppningsvis. Vi ska bara spara och bli rika! Woopwoop.

Nu ska jag packa upp väskan sen helgen, ta en lång varm dusch, hoppa i one piecen och lägga mig och lyssna på Believe tills 20.00 då Solsidan börjar. Sen får vi se om Marcus dyker upp...

Puss
 
Liksom vem i helvete förväntar sig att jag ens ska tänka tanken att överleva detta på Believe tour?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0