6 november 2012

 
Skulle varit ledig idag egentligen, men fick hoppa in och köra lunchpass mellan 11.30-16.00! Men Hanna sms:ade igår och skrev det så jag visste ju om det när jag vakna...alltid skönt med lite framförhållning. Drog till gymmet efter och fick till ett riktigt bra pass. Körde en hel timme ordentligt. Skönt! Har känt mig som en fet gris hela helgen. Supit, ätit pizza, kaka, chips osv osv...en miljon kalorier. Men kände mig väl lite värd det...

Är så bekymrad att min bil varit stående senaste veckan. Mitt bromsbelägg var slut på ena sidan fick min bror se förra veckan när jag skruvade ner det. Så vi köpte nya och så skulle han sätta dit dom. Men så har de saknats verktyg och fan och hans moster. Så nu måste vi ringa verkstan & bärga ner den eftersom jag inte har några bromsar i nuläget...bra där! Usch, pappa får hjälpa mig imorgon...

Igår började jag se nya Johan Falk filmerna. Han se en. Så nu ska jag se nummer två! Dom är så jävla bra. Jag är typ världens största sucker för svenska kriminalare. Beck, Wallander, Irene Huss, Johan Falk, U named it. Älskar dom! Nu blir det nummer två, så hoppas jag mamma kommer hem snart och lagar mat åt mig. Orkar inte idag...

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0