Workkkkk

Har serverat på privatfest ikväll med Sofia & Emilia. Har varit riktigt roligt och kvällen har fan gått hur snabbt som helst. Så himla kul att kunna "återförenas" igen eftre alldeles för lång tid.

Nu ska jag lägga mig och se ett avsnitt Vampire Diaries och varva ner. Imorgon har jag inga planer. Ska försöka dra en vända till gymmet och sen förbreda mig inför måndagen som kommer bli helt psykad. Ska bli intressant och se hur vi ens ska klara av att KÖRA BIL ensamma i Sthlm med alla miljontals filer, sedan hitta till Globen och efter det hitta en parkering. En gnutta damp lär vi ha också. Tur vi ska åka i god tid och att Chris inte börjar uppträda förrän 20.30 ;)
 
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0