10 oktober 2012

Holla amigos!

Lediiiiiiiiiiig, sköööööööööönt. Njuter! Har varit i stan och träffat Vilma. Myst på Steve's och gått i affärer. Mycket fint inne nu. Men jag har en Thailandsresa att betala...så ingen shopping. Eller jo...Justin Biebers parfym SOMEDAY fick hänga med hem idag. Den luktar så jäkla underbart. Varje gång jag varit i stan nu har jag tagit en dutt...så nu blev jag tvungen att köpa den. Super kul och träffa Vilma iallafall :)

Nu ska jag byta om sticka ner på 45 minuter Spinning. Tänkte försöka åka skapligt och ställa mig på Crosstrainern 15 min innan. Så jag antar att det är bäst att jag sätter fart! Jag slänger upp en outfitbild och dagens look bara för jag varit hemskt dålig på de sista tiden. Men de känns rätt kul när man kommer i ett par byxor som varit för små. Träningen ger kanske lite trots allt :)))) Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0