15 oktober 2012

Ligger i soffan med en huvudvärk från helvetet. Lyssnar på Diamonds (kan inte sluta..haha snart hatar jag den väl för den är så ut tjatad) Typiskt mig dedär att lyssna sönder låtar...

Imorse släppte dom biljetterna till Xfactor den 2 november då 1D ska vara med. Hade en liten tanke om att försöka få tag i en biljett. Tycker ju dom är bra och hade varit kul att se dom. Men imorse när jag vaknade och fick se vilket biljettkaos det varit fick jag bara mera ont i huvudet och kände mig glad att jag sket i det....haha tog ut mig tillräckligt när jag skulle kämpa för Justins biljetter. KAN INTE FATTA ATT JAG SKA SE HONOM....när fan ska jag fatta? Längtar så jävla cp ap mycket. Jag kommer dö, asså jag lovar...

Jahaja, annars hade jag en fundering på att dra till stan idag. Men jag orkar inte. Huvudet bråkar ju som sagt. Så jag ska vila det så jag är pigg imorn och orkar jobba. Har ju varit ledig hundra år nu. Ska bli kul och jobba ett par timmar imorgon. Släpa mig till gymmet ska jag iallafall. Spinningen tänkte jag försöka få plats på, men det blir ju senare!

Nej nu ska jag mysa vidare här i soffan, sätta på en film kanske :) PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0