20 oktober 2012

Är så less på vårat jävla Sverige väder. Hur många sol dagar har vi haft sedan i somras? MAX en vecka sammanlagt? Så sjukt tröttsamt. Drar verkligen ner humöret som fan. Och mörkt blir det också...dugnet runt. Fyyyyy.

Iallafall så ligger jag i sängen och slappar. Har fått sån jävlig hosta! Skit jobbigt. Begränsar mig när det gäller träningen också. Har enbart tränat Måndag, tisdag denna vecka. Vågar inte ta i när jag inte är helt bra. Har hört att det inte ska vara bra. Skulle bara vilja gå på en timmes spinning, men går eej nu...typiskt! Men om regnet kan försvinna en stund sen ska jag och mamma gå ut och gå en långpromenad. Får ta ett lugnare tempo så jag slipper hosta upp mina lungor.

Annars har jag inga planer för idag. Skulle vinat med Danni men det passade inte henne sen. Och med tanke på min förkylning kanske det är bra. Får bli hemma-mys och hoppas jag mår bättre på Måndag så jag kan köra all in på träningsfronten.

Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0