21 oktober 2012



Om exakt 3 månader landar Marcus och jag snart i Thailand. Wooopwoooop längtar en aning!!

Hur har eran helg varit? Min har varit riktigt skön. Min hosta har blivit mycket bättre också så imorgon kör jag all in på träningsfronten igen, lääängtar till gymmet och spinningen!! Igår hade jag en hemma dag med mamma. Slappade i soffan och var ute och gick en riktigt långpromenad i över 2 timmar med mamma. På kvällen slappade vi framför teven och åt god mat med tända ljus och brasan likaså, myys!

Imorse när jag vaknat och ätit frukost drog jag och mamma till mammas bästavän Marie och hälsade på. Hon har köpt två taxvalpar....och jag dooooooooog. Olle, min farmor och farfars hund som vi fick ta bort i våras <//////////3 var ju en tax och den rasen ligger mig fruktansvärt varmt om hjärtat. Dessa två gobitar var länghåriga dvärg kanin taxar och så fruktansvärt söta. Absolut en taxras jag skulle kunna tänka mig i framtiden. UNDERBARA små liv! Hur som helst, ikväll åkte mamma och jag ner till Kulturhuset och bidrog lite på Barngalan som hölls. Macke & Ida spelade också! 

Just nu är jag hos Marcus och vi tittar på Beck. Ska titta klart och sen sova. Jag börjar jobba 06.30 imorgon. Jobbar hela veckan utan tisdag så de blir full fart. Men ska bli kul, känner mig taggad! Vi hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0