27 oktober 2012

Går inte tiden sjukt fort eller? Redan en hel månad sen Marcus fyllde 20...känns som det var nyss? Herregud. Snart är det jul kära vänner, ska bli väldigt härligt och vara hemma hela juletiden iår. Istället för och dra till Thailand och komma hem på julafton (typ) haha. Baka, julpynta, pyssla, handla julklappar...hela köret! Plus jobba en jävla massa julbord, men det ska bli roligt det med faktiskt. Men man lär nog vara rätt utarbetad och trött på julbord lagom till julafton ;) haha


Vad har ni gjort idag då? Jag vaknade rätt sent. Var så jäkla trött igår efter bowling och allt...(som jag förövrigt vann) Sen drog mamma och jag på höstmarknaden en vända, men det var mest skit. Efter att vi storhandlat åkte vi hem och jag tog en långpromenad innan jag stack till jobbet. Blev ett ganska kort pass idag. 16-21.30. Men det var skönt! Kom även på att klockan ska dras tillbaka inatt så jag får sova en extra timme innan jag ska upp och köra frukostpasset imorgonbitti. Inte helt fel det. Börjar inte förrän runt 08.30 imorgon sen kör jag bara till 12 tiden. Så vi hörs imorgon efter det istället. Dags att sova nu! 

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0