3 oktober 2012

 
Igår hade jag INGEN motivation till träningen. Kände för att äta ihjäl mig på allt jag kunde hitta. Har små fuskat med min "diet" i helgen. Ätit chips och bröd osv och igår åt jag pasta, men all motivation försvinner när man knappt ser något resultat. Men iallafall så släpade jag mig på spinningen igår och så kändes det sådär underbart efter och så ställde jag mig på vågen idag och fick se att det ÄNTLIGEN lossnat....har inte tappat ett gram mera än 2 kilo de senaste 5½ veckorna och jag har ätit bra och tränat minst 4 gånger i veckan (utom en vecka då de "bara" blev 3) men så förut fick jag se att jag tappat ett tredje. MOTIVATION PÅ TOPP IGEN. Konstigt är det...haha!

Nu ska jag åka på 45 min spinning sen hem till Macke och slappa hela kvällen. Imorgon blir det kortis jobbpass mellan 11-16. Men det känns bra....lördag kommer bli hysterisk. Först match och sedan hela stallet svänger. Dock ska jag sluta vid 23.00 på lördag för jag ska upp och ha frullen på söndag. Men de blir nog skoj. HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0