8 september 2012

God eftermiddag ♥

Jag är ledig idag och det var väldigt välbehövligt. Jag har bara EN schemalagd dag än så länge denna vecka. Men tillkommer kanske några pass. Annars ska de bli ganska skönt och ha lite ledigt :) Börjar lugna ner sig nu på jobbet...drar väl igång runt 1:a advent igen med alla julbord.

Hur som helst, Marcus och jag hade en slö morgon. Vaknade sent och så blev det sen frulle i soffan. Sen skjutsade jag hem honom för jag skulle ändå till willys och handla. Behövde fylla på mitt nytthetsförråd ;) Skulle även köpa ingridienser för bakning...har nämligen ett GI bröd i ugnen just nu. Hoppas det blir gott..men det tror jag! Hade tänkt stoppa i hörlurarna och gå ut och gå en långpromenad (istället för gymmet eftersom jag är förkyld än vågar jag inte riktigt det) men så är det en Justin Bieber tävling på NRJ just nu så jag kan inte riktigt sluta lyssna...HAH! Väntar på att det ska bli två Bieber låtar på rad så jag kan ringa in och bli samtal 21 och vinna en resa till New York med en kompis för att se Justin live i MSG plus få M&G. (önske tänkande) Känner att jag inte riktigt kan sumpa min chans ;) Och ni kanske undrar varför jag inte stoppar i hörlurarna och lyssnar via mobilen...men jag bor på landet och teckningen = 0. Så jag orkar inte chansa...haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0