Bråvallafestivalen

Är ju helt självklart att jag SKA på Bråvallafestivalen i sommar iallafall. Finns inget annat alternativ. Så jävla grymt! Även att "bara" Avicii, Green day & Rammstein är klara än så vet jag redan att jag ska dit. Trots att Avicii är den ända jag känner "ååhhhhhhhhhhhhhhhhh så grymt". Jag tänker försöka dra ihop ett stort gäng som kan åka dit. Vilka som helst, skiter i om vi inte är bästavänner eller om vi knappt känner varandra. Ska du och dina kompisar dit eller bara du? Säg till! Vore sjukt grymt om man kunde vara ett gäng och dra dit ihop. Sätta tälten vid varandra och bara leva festival livet. Supa, lyssna på fet musik och bara ha så jävla kuuuuuuuul. ÅH blir så taggad! Ett stort plus att det är i Norrköping också så kan man dra hem till någon och duscha och greja (Robin & Tojja...HAHA)

Ska du dit, let me know! Du, jag, dina & mina kompisar kan få sjukt kul om alla bara kan vara positiva och jävligt glada! Wooopwoooooooooooooop. I will be there iallafall!


Kommentarer
Postat av: Tojja

kommer bli fett!! :D och duschen finns alltid där att låna ;)

2012-10-31 @ 10:44:41
Postat av: Tojja

kommer bli fett!! :D och duschen finns alltid där att låna ;)

2012-10-31 @ 10:44:42
Postat av: EMELIE

JAG SKA DIT!! :D vet inte med vem eller nåt än men dit ska jag iaf haha :D <3

2012-10-31 @ 11:53:29
URL: http://mligustavsons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0