Just getting started

 
Idag fick jag mina två böcker som jag beställde från CDON i fredags. Äntligeeeen! Har haft lagom beslutångest vilken jag ska börja med, men det blev Justin's till slut. Patties verkar så otroligt spännande!! För er som ej vet så är Pattie Justins mamma och hennes bok handlar om hennes liv innan hon fick Justin och även efter. Hon har levt ett väldigt hårt liv. Båda är på engelska, så det blir en utmaning. Men när man verkligen vill är det inte så svårt. Men läsa en engelsk bok frivilligt har nog inte hänt tidigare. 

Marcus är här också. Han har varit här hela dagen och hjälp pappa att bygga vårat gararage. Men ska läsa lite och sen ska vi nog se film eller så innan sovdags! PUSS

Kommentarer
Postat av: Tove

Hej! Hur mycket kostade dom och vart köpte du dom? Fin blogg! Kram

2012-10-06 @ 00:23:07
URL: http://tusenskona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0