MATCH

Idag hade vi fullt ös på lunchen, 150 lunch gäster och ett tag kände jag mig totalt överkörd. Rörigt som fan och kaos i hjärnan, men det löste sig ändå på något sätt och alla vara nöjda, glada och mätta när dom gick. Körde 45 min på gymmet innan jag drog hem....träna med spränghuvudvärk är ingenting jag rekomenderar...

Åt & duschade hemma och sedan drog jag ner och hämta upp bästa Daniella. Hejade på ÅFF tills det var cirka 20 min kvar av 2:a, då gick strömmen på hela kopparvallen och det blev svart som natten...haha! Sjukt! Vi gick omkring och väntade på att ljuset skulle komma tillbaka...men efter över 30mins väntan utan att något hänt och dom sa att de inte visste hur lång tid de skulle ta innan matchen kom igång igen så gav vi upp. Var så jävla kallt!

Jag börjar jobba 06.30 imorgon. Så jag ska bumsa ner i sängen nu och sova. Vi hörs imorgon istället! Blir myskväll till 110% imorgon. En liten PW eller löprunda ska jag bara klämma in :) Förövrigt är jag sjukt peppad på att tatuera mig. Fick ett sms av Jullan igår då hon frågade om jag ville hänga med henne in och göra det SNART....ska jag äntligen få fingrarna ur röva? ;) 

Med de säger jag GODNATT

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0