12 september 2012

 
Gomiddag fellas!

Asså inatt hade jag sjukaste drömmen. Är as sugen på att tatuera mig och jag har den helt klar och jag vet vart den ska sitta men jag har inte vågat ta fingrarna ur röven men har ju då tänkt mycket på detta den senaste tiden vilket antagligen är förklaringen till min störda dröm. Jag drömde att jag skulle gå och tatuera mig (jag var i thailand i drömmen också...helt efter) och han började tatuera mig. Men det sjuka var att han började med att skriva in sitt namn på ena armen som jag absolut inte bett om. Men han övertalade mig att det var skit snyggt och modernt så han fick köra på. Sen fortsatte han med att tatuera in sitt personnummer och sin mammas namn och hela tiden övertygade han mig om att det var skit hett så när han väl var klar med att fylla min kropp med fraser relaterade till HONOM så kände jag mig ändå nöjd när jag gick där ifrån. Herregud så sjukt. Blev inte alls mera nervös inför att göra min tatuering.....

Hur som helst. Börjar inte jobba förrän 17.00 idag. Skulle som sagt varit ledig, men jag fick hoppa in. Funderar på att gå ut och gå lite lugnt med musik i öronen, men får se. Vill inte överanstränga knät så skulle kanske behöva en vilodag. Ha en bra dag så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0