19 september 2012

 
Hallå där! Hur står det till? Med mig är det kalas. Är så jäkla glad att jag aldrig blev smittad av familjens förkylning som gick runt förr förra och förra veckan. *pepparpeppar* Iallafallllll....igår var jag ledig. Skönt som tusan! Jag var på gymmet en vända, körde 20 min crosstrainer plus lite ben. Men träffade Ida där och vi började snacka om allt mellan himmel och jord efter ett tag så vi kom av oss. Jag orkade inte köra igång igen sen så jag gick hem efter 40 minuters träning. På eftermiddagen var jag i Björs och träffade Jessica och kollade in henne och Jockes nya lya. Drack kaffe och pratade ikapp, kul och se henne!

Idag har jag jobbat 10-16.00. Handlade och hämtade Marcus innan vi åkte hem hit. Jag stack ut och sprang mina 7 kilometer...släpade mig runt. Men kändes skönt efter! Så har vi ätit tacos här ikväll och nu ska vi bara ha filmmys. Ska börja med en riktigt gammal goding, livet är en schlager! Imorgon är jag ledig igen och klockan 09.00 ska jag sitta framför datorn och köpa Fia, Jocke och min Chris Brown biljett till den 19 november. Wioooo! LÄNGTAR SÅ MYCKET. Men nu ska vi sätta på filmen, ha de fint! Puss
 
Ps. Fan vad grymt att man kan konekta med Instagram nu!!!!!! Har jag inte kunnat via min dator förut. Har blivit tvungen att koppla mobilen till datorn och lägga över...och den som aldrig vill samarbeta. GOOD WORK!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0