29 september 2012

Gud vilken slödag jag haft idag. Var ute igår med Julia och Oliver, började på 55:an stack vidare till Platens och sen skulle vi leta upp Macke & company på Pitch, men jag lackade ur på garderoben så vi betalade 80:- i inträde och sen drog vi för jag tyckte dom betedde sig så illa. Brandrisk att ha på sig "jackan" och inte alls för att dom ska tjäna pengar. Hade kunnat köpt det om det var för att vi hade dunjackor på oss. Men jag hade min militärjacka som är lika tunn som en kofta och Mattias hade en MUNKTRÖJA. Jävla idioter. Förmodligen kommer vi ju kasta av oss "jackorna" om det började brinna. Usch, vart less på dom så vi drog. Annars var kvällen skit bra!! Drog hem med sista bussen och jag cyklade hem utifrån vägen. Så stelfrusen kröp jag ner i sängen inatt!

Nu ska jag snart göra mig iordning för ikväll ska vi hem till Marcus där det vankas 20 års kalas med hans familj, släkt och vänner. Och jag är så jävla hungrig så jag dör, bara längtar efter maten...hahah. Ha en bra lördag!



Frozen strawberry diaquri igår på 55:an!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0