5 september 2012

 
Godmorgon världen!

Jag har inte tagit mig upp ur sängen än, så jäkla skön!! Men magen har börjat kurra lite nu, så snart blir det frukost. Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Styra lite hemma och sen ikväll ska jag på 45 minuters spinning. Men ska åka ner lite tidigare och ställa mig på crosstrainern så jag får 1 timmes träning tror jag. Mamma och jag har försökt få ihop det så vi skulle kunna spinna ihop, men det har fått mindre bra kan man säga. Vi båda hade bokat till ikväll, men sen kom mamma på att hon hade en föreläsning med jobbet mellan 18.30 och 21.00....typiskt! Så hon fick avboka och jag tänkte att jag kör ändå. Så då kollade vi om de fanns platser till torsdagens spinning och det gjorde det så då bokade hon då istället och jag bokade också och tänkte att jag kan köra spinning två dagar i rad...sen precis när allt var klart så fick jag sms från Hanna om jag kan jobba in på kvällen imorgon. Klart jag inte tackar nej på mera timmar....så de var bara för mig att avboka och så får mamma gå själv imorgon...haha! Men så kan det gå!

NU, frukost!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0