Godnatt

Jobbade ända till tio idag, så jag fick ihop dubbelt så mycke timmar som jag skulle haft från början. Skit bra ju! Nu har jag varit hemma drygt en timme, ska sova så jag är pigg och gla' imorgon. Jobbar 11-cirka 18...sen ska jag träna i någon form. Längtar! Får se om de blir gymmet eller löp.

Inatt är det MTV VMA's men jag orkar fan inte ligga vaken till halv tre inatt då det börjar och sen glo på det ända till fyra någon gång, då lär jag ej vara så pigg imorgon. Så jag ska se reprisen imorgon kväll istället. Så får jag försöka hålla mig borta från Twitter & Fejjan så jag inte får veta om Justin vann eller inte (kommer antagligen vara det första jag tar reda på imorgonbitti ändå...hahaha) men kan ju vara kul att se han uppträda. (om han nu ska göra det, de tisslas och tasslas från alla möjliga håll) Annars kan det vara kul att bara SE honom. Och hoppas hoppas han vinner över 1D. Vore så jävla gööööööööööööööööööööööööööööötttttttttttt. Only time will tell.

Vi hörs imorgon igen, sovgött.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0