10 april 2013

Får dampet när jag inser att det är 10 april och bara 12 dagar tills vi åker och tills Justin är här. Hur jävla sjukt är det inte. Det är så ofattbart. Orkar inte med livet!!

Huuur som helst, idag vaknade jag hos mamma rätt skapligt. Drog mig en stund och sen gick jag upp vid halv tio tiden. Slappade vid teven och åt frulle och sedan stack jag hem till Värna. Har sprungit min runda på 6 kilometer. 6,5 för att vara exakt...mätte tid, kilometer och kalorier idag, lite kul och se så man kan förbättra sig. Sen jag kom hem efter löpningen har jag mest tagit de lugnt, plockat ner lite ren tvätt, satt igång en ny, lagat lite lunch, duschat och nu börjar klockan bli dags för att göra sig iordning. Börjar jobba vid 16.00!

Så nu ska jag sätta igång plattången och sedan hänga en tvätt innan de är dags att fara ner till jobbet. Ha en bra onsdag! ♥
 

Köpte typ sex kiwi igår, ett paket med färska blåbär och sen gjorde jag ett berg med kiwi och blåbär och klickade på kvarg och kokosflingor...GUUUUUD SÅ GOOTTTTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0