11 april 2013

Har ni haft en bra dag? Jag vaknade upp med Marcus imorse sedan har jag hunnit med att färga grabbens hår, varit på gymmet en timme, handlat och styrt lite här hemma med lite av varje. Just nu håller jag på att laga lax som är färdig alldeles strax. Kurrar i magen nu!

Imorgon ska jag en hel del grejer att hinna med innan kvällen. Ska löpa mina kilometer på förmiddagen, sedan ner till systemet och handla lite och sen på kvällen ska jag börja med ett glas vin med Oliver och Viktoria och sedan ska vi plus Robin vidare och bowla på Strandgatan vid 20. Ska bli sjukt kul! Länge sen jag hitta på något nu känns det som. Resten av helgen är fullspäckad så ska bli kul att ladda upp med vännerna.

Men denna kväll lär inte så mycket mera spännande hända. Efter maten blir det sängen plus film :)

LÄNGTAR EN ANING EFTER SOMMAREN OCH KAGGEBO!! Hoppas vi kan få till en reunion på Midsommar där nere, vore så fett!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0