12 april 2013

Vann inte den där tävlingen...haha som vanligt. Så har väl skämt ut mig på fejjan i onödan nu...men det kunde ju ha varit värt de om man hade haft turen med sig för en gångs skull..men naeee! Lovar att sluta vara jobbig nu iallafall.

Idag har jag hunnit med att byta till sommardäcken på lilla bilen, löpt mina 6 km och varit i åtvid och fixat lite små saker. Såg på vågen att jag tappat 4 kilo nu sen jag började löpa varannan dag. Känns bra med lite resultat. Nu blir det inte så mycket löpning i helgen, har ett rätt tight schema. Ikväll ska jag som sagt bowla med Viktoria, Oliver & Robin. Ska åka in lite tidigare och ta ett par glas vin innan, ser jag fram emot. Imorgon ska Fredrik, jag & Marcus dra till Söderköping och vara lite sällskap med mormor som är ensam på dagen. Blir ett par timmar innan jag börjar jobba vid 16.00! Sedan på söndag ska jag upp och köra förmiddags pass på jobbet, slutar vid 12 och då är det raka spåret ut till Väderstad och fira faster & Micke som fyllt år. Grattis Christina, det är väl idag du fyller?! (Min faster är min mest trogna bloggläsare, haha)

Men nu ska jag laga lite käk innan det är dags att börja fixa sig för kvällen. Puss & trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0