17 april 2013

 
Har fan inte återhämtat mig efter gårdagen då vi fick tag i Golden circle. Hade absolut INGA förväntningar, men när jag läste på ticnets hemsida att dom skulle släppa ett få tal extra biljetter tänkte jag/vi att det iallafall var värt ett försök. Eftersom jag jobbade så tvingade jag Marcus att sitta spikad och efter att biljettsläppet blivit uppskjutet till 14.00 skriver han till mig "Så" Och ja ba; VADDÅ SÅÅÅÅÅÅÅ?????????????????? Och han svarar att han köpt 2 Golden circle till 24 april. Jag blir tvungen att gå fucking ut för jag skakade som en mongolid och jag tänkte försöka undvika att skämma ut mig inför arbetskamraterna. Iallafall, jag ringer Nermina och så visar det sig att hon OCKSÅ köpt 2 Golden circle till 24:e. Hur höga är dom jävla oddsen??! Så jävla glaaad. Har verkligen inte fattat än. Vi kommer stå på bästa platerna i hela arenen den 24:e. HELT STÖRT.
 HELT JÄVLA CPSTÖRT. Känns så jävla bra. Se honom två kvällar och veta att även om vi inte hamnar ASBRA den 23:e kommer vi ha det så jävla LYX den 24:e. Avlider av lycka. 5 DAGAR TILLS VI ÅKER ♥

Byter ämne innan jag tjatat hål i era huvuden om detta. Blev väckt av Thomas som ringde vid halv nio och sa att jag var tvungen att hoppa in på jobbet. Så det var bara att glömma min lååånga sovmorgon och pallra sig upp. Jobbade till 15.00 och nu sitter jag hemma i Värna. Har gått och blivit genomförkyld på köpet...men ska ner och träna en sväng idag iallafall. Får väl köra försiktigt. Efter träningen skulle eventuellt Macke & jag till Lina och röka lite vattenpipa och chilla, softish!

Så vi hörs hörreni. ♥

Kommentarer
Postat av: Nemii

Helt sjukt vad jag längtar!!!!! Förstår fortfarande inte att vi har Golden Circle!! Helt sjukt!! <3

2013-04-18 @ 09:20:20
URL: http://worldmadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0