19 april 2013

Åhh, jag mår som ett skilhål idag. Ingen feber dock, men så otroligt förkyld. Trycker i bihålorna, näsan rinner konstant och en förjävlig rethosta. Blääää! Skulle jobbad frukost och lunch, men jag körde bara frukosten. Dels för jag inte ville smitta ner mina kollegor och sen för jag kände mig inte alls katig om jag ska vara helt ärlig...

Nu har jag bäddat ner mig i sängen. Ska ligga här ända fram till kvällen. Har planer på att träffa Daniella och lite annat trevligt folk och sticka till Marcus och dricka lite...känns ju askul nu när jag mår som jag gör. Men ska pallra mig dit ändå tänkte jag. Har ju lovat!

Men ni får ha en härlig fredag, nu ska jag sätta på en film och kanske sova lite. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0