26 april 2013

 
Min sömnbrist är ganska påtaglig just nu. Har inte fått många timmars sömn denna vecka, men det har det ju defenitivt varit värt. Imorse när klockan ringde va de bara "skämar du med mitt liv? hur fan ska jag palla detta?" Asså jag kände mig totalt slut. Aldrig varit så trött en morgon. Jag halv sov körandes i bilen ner till Åtvid. Jag fick sitta och sjunga högt för att inte somna, helt sjukt! Just nu står ögonen typ i kors. Har varit hemma en stund och har precis krupit ner i sängen. Ska ta en tupplur så jag pallar grilla och göra fredagsmys mat lite senare.

Har inga planer för helgen, jobbet är stängt och jag är ledig. Ska sova och smälta allt underbart jag varit med om den senaste veckan. Är så lycklig ♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0