27 april 2013

Vaknade upp imorse och kände mig så sjukt deprimerad. Vet inte varför, har levt på värsta lyckovågen hela denna veckan och sen imorse vaknar jag och bara känner mig så jävla ledsen att allt är över. Allt detta som man räknat varje sekund till ända sedan i somras när biljetterna släpptes och sen POFF så är det över. Vet att det händer en massa skojj saker framöver och att sommaren närmar sig med storm steg, jag borde vara glad att allt detta har hänt istället för att det är över. Känns dock så sjukt deprimerande att veta att han troligtvis inte kommer komma tillbaka på 2-3 år...det är väldigt lång tid. Dock ska jag försöka spara små summor varje månad så man kanske kan dra och titta på honom i tex London framöver. Där är han ju lite oftare än i Sverige aka Narnia iallafall...

Jag försöka finna ork och lust att städa. Ser ut som skit typ överallt. Men bara för jag kände mig så deppig när jag vakna har jag inte orkat komma igång än. Solen skiner ute, jag har sätt Justin live, ska grilla hos Macke ikväll, ledig helg, sommaren närmar sig...vad är mitt problem? BE HAPPY GIRL :)

'
Vi ses snart igen beautiful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0