3 april 2013

Har så svårt att tänka på och göra något annat än att räkna ner dagarna till 22, 23 & 24 april. Denna vecka har jag inte jobbat så mycket heller...tyvärr. Hade kanske varit bra för då får jag något annat att tänka på. Annars är det mest twitter, facebook, justin bieber bloggar och räkna varje sekund. Tur att jag har Julia & min träning, får mig iallafall på andra tankar en stund om dagen. Känner mig helt hjärntvättad bara för jag längtar så otroligt mycket.

Igår var jag med Viktoria...vi var ute och gick, lagade käk och snackade skit. Sedan drog jag ner och körde en timme på gymmet med Julia. Avslutade hos mamma med mat och film. Marcus kom senare med och sov kvar!

Har precis kommit hem till Värna efter frukost framför teven. Ska alldeles strax byta om sticka ut och springa 6 kilometers rundan. Solen skiner och jag känner mig riktigt taggad. Jag ska bara göra en bra spellista. Har typ 700 låtar i min spellista och sätter den alltid på shuffle så får fan damp när man är trött som fan och så kommer världshistoriens lugnaste låt och som var populär 2009 typ. Oftast har jag mobilen på armen under jackan också så har ingen ork att byta för då måste jag stanna och ta av mig jackan...hahaha I-landsproblem. Annars blir det gym ikväll och efter det lär nog soffläge vara mest troligt ;) Hurtig man är som både löper och gymmar på samma dag ;)

Nästa vecka byter jag hårfärg :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0