4 april 2013

Holla amigos!

Jag sitter ny duschad i min Onepiece och dunkar Justin. Ganskaa jätte skönt! Idag har jag varit i stan på eftermiddagen. Inhandlat lite små saker...så nu tror jag min "konsert outfit" är klar äntligen. Det har varit jävligt svårt ska jag säga er. Jag vill känna mig fin men samtidgt måste det vara skönt eftersom vi ska stå ute i kö så jäkla länge. Sen blir det ju trångt & svettigt väl inne i Globen. Nu hoppas jag bara mina mönstrade tights jag beställt från Nelly sitter som en smäck :)

Ikväll har jag varit på 45 minuter Easyline med Julia som vanligt. Nu har jag bara morgondagens löpning kvar sen får jag tränings ledigt på Lördag. Tror nog min kropp behöver det då efter 3 sex kilometers rundor + 3 gympass på 5 dagar. Skönt att man är igång iallafall!

Imorgon ska jag ÄNTLIGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN jobba. Dock börjar jag inte förrän 15. Så får ett par timmar att fördriva först. I helgen annars ska jag åka till min kusin :))) Ska bli supeeeeeeeeeeer. Inte så ofta nu för tiden vi gör sleepovers, men nu jävlar ♥♥♥♥

Bloggar jag inte imorgon eller lördag vet ni i varje fall vad jag gör. Nu ska jag införskaffa mig en PEPP-mapp med bilder så jag inte tappar suget på träningen!!!!! Gör sjukt mycket för motivationen att se lite peppande bilder Pussss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0