8 april 2013

Oupsii, här har det varit lite små dött över helgen. Men har helt enkelt haft häcken full. I fredags jobbade jag till nattetid...tolv tror jag klockan blev. Var kul med match dag igen, dom passen är alltid fartfyllda och roliga. På lördagen sov jag ut innan jag gick upp och packade väskan och stack mot min kusin ute i Väderstad trakterna. Vi snackade mest en massa skit, tittade på film, var ute och gick och hade bara en massa kvalitétstid. Väääldigt kul att vi kunde få till det ♥ Igår åkte jag hem senare på eftermiddagen och sen på kvällen var jag bjuden på käk hos Marcus. Så vi hade en lugn kväll hos honom igår.

Idag har jag gjort en stor förändring i håret...gått från blond till brunett :) Blev super nöjd!! Känns oerhört välbehövligt med lite förändring. Julia har även satt i nya extentions på mig sen har jag hunnit med både gym och min 6 kilometers runda. PJUH! Hade längtat efter träningen i helgen.

Imorgon fick jag hoppa in på jobbet så jag ska köra frulle-städ. Slutar vid ett tiden och då blir de gymmet med Julia och senare på eftermiddagen ska jag träffa bästa Nemii. Vi ska boka bussbiiljetter till Stockholm...VI ÅKER OM TVÅ FUCKING VECKOR!!!!! SJUKT!!!!! LÄNGTAR SÅ BRUTALT. Jaa...de lär väl bli en hel del att prata om också...som vanligt med den tjejen :))

Så nu har ni fått lite uppdatering. Jag ska gå ner och käka lite sen midddag nu och sedan gosa ner mig i sängen och titta på film. Hade bra!

Nice, huh? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0