21 augusti 2013

 
Hejjjj ♥
 
Har ni haft en bra start på veckan? Jag har haft det kanon! Stockholm, Friends Arena och ÅFF-AIK i måndags var så himla häftigt. Vilken jäkla arena!! Kändes som att man var utomlands. Synd dock att AIK petade in ett mål i slut minutrarna när ÅFF var det lag som var helt klart bäst i andra. Men sånt är livet!

Igår var jag ledig. Körde en pw på förmiddagen på mina 6,5km, åt frukost i soffan, slappade och sen på eftermiddagen/kvällen stack jag till Bergs slussar med mamma och min moster. Vi spelade minigolf och hade en jätteskön kväll. Åkte hem till mamma sen och tog det lugnt innan jag hoppade i säng tidigt. Började jobba 06.30 imorse. Hade en bra lunch vilket alltid är roligt. Slutade 15 och då stack jag ner till gymmet med Julia och körde en timme armar+ben. Skönt! Hoppas man snart kan börja se lite resultat. Har ju varit så duktig med mat och träning i snart 3 veckor. Känner mig mycket gladare på en gång!

Ikväll har jag även varit inne i stan och handlat en Iphone. Hade tänkt jag skulle köpa mig en 4s. Så jag hade fått ett "mobilbidrag" av mamma och pappa när jag fyllde år på 3000:- för det. Men sen imorse så såg mamma en annons i Corren där en snubbe sålde sin Iphone 4 för 1500:-. Så jag som sparar varje korvöre jag kan för stunden kände att jag var tvungen att slå till. Så jag fick första tjing på den och bestämde mig ganska snabbt att jag skulle slå till. Kunde ju spara 1500:- av mina födelsedagspengar plus ca. 2000:- som jag själv hade varit tvungen att lägga till annars. Så det kändes som det var ödet. Ska bli så jävla skönt att slippa min sega jävel. Så trött på den. Hänger sig hela tiden. Ända kruxet var att Iphonen var operatörlåst till tele2, så jag fick ringa tele2 direkt när jag köpt telefonen och be dom låsa upp den. Så innom 3 arbetsdagar ska den vara upplåst och färdig för användning. Fantastiskt!

Nu ska jag se om jag kan hitta någon rolig film och somna till. Imorgon står träning och sen jobb på schmat. Börjar inte förrän 15.00, så får mysig sovmorgon och hinner träna i lugn & ro. Grymt! Puss på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0