25 augusti 2013

Tjena mosssss

Har tränat och jobbat de senaste dagarna som jag tror ni vet. Haft kvällspass torsdag, fredag och lördag sen klämt in lite gym och löpning på förmiddagarna. Idag var jag dock ledig! Sov hos Marcus inatt och sedan mötte jag upp Jullan och så stack vi och BOKADE FUCKING AUSTRALIEN!! Än så länge känns det bara helt overkligt och jag kan inte fatta någonting. Men antar att man kommer fatta bättre sen när vi får visumsansökan och all info hemskickat av Go explore. Kan nog inte riktigt fatta vad vi har gett oss in på men jag har en så himla bra magkänsla så jag tror att vi kommer få det helt fantastiskt. Och Go explore som vi ska åka igenom verkar vara väldigt bra! Känns tryggt med dom i ryggen när man kommer till ett helt nytt land på andra sidan jorden. 14 januari 2014 bär det iallafall av! Hemresan är inte bokad, men vi ska satsa på att komma hem igen till den svenska sommaren. Men samtidigt vet man ju inte hur bra eller dåligt man trivs. Hembiljetten är användbar när man vill under ett helt år...och ombokningsbar såklart!

När jag kom hem var jag så uppspelt, nervös, lycklig, känslomässig så jag stack ut och sprang mina 6,5km för att rensa huvudet och lugna ner mig. Känns som det gjorde susen! Känner mig lite lugnare nu och mest bara så jäkla taggad!! Slappar i soffan nu och ska göra det en stund innan jag ska laga mat. Börjar bli hungrig minsann! Frågan är hur jag ska överleva utan familjen, farmor & farfar, min säng, tv soffan, vännerna här hemma och allt annat fint jag har i Sverige när jag är iväg? Meeen ska bli skönt att lämna boet ett tag också eller vad är det man brukar säga? SPÄNNANDE! ♥

Lite galet kanskeeee, iiiiiiiiiiihhhhhhhhhhh
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0