29 augusti 2013

Hej på er ❤

Hur står det till? Här är det fina fisken. Har jobbat som tusan senaste veckan och enbart kvällar förutom idag då jag körde frukost lunch. Så nu ser jag verkligen fram emot ett par lediga dagar.

Ikväll har jag och Nermina varit på bio och sett på This is us. För er som ej vet är det en dokumentärfilm om pojkbandet One directon som tagit världen med storm senaste två-tre åren. Den var väldigt bra och jag står fast vid att alla grabbar är roliga, skojfriska unga män. Att Harry var sockersöt och värsta charmören visste jag ju redan innan men han fick mig nog att falla ännu längre ner i "Harry träsket" nu. Damn boyyyy!!

Julia och jag har även hunnit med att träna i veckan, betala vår handpenning till aussiee och bokat en hembiljett...sen får vi väl se om den bokas om när vi är där nere ;)

Imorgon ska jag träffa Viktoria, färga håret och bara chilla hemma för på lördag blir det mini tripp till Skåne och Julias släkt för lite festligheter...ska bli jättekul!! :)

Men nu ska jag chilla vidare i soffan och hoppas mamma kommer hem snart. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0